loading...
دانلود برنامه بازی اندروید
سجاد بازدید : 28 دوشنبه 10 خرداد 1395 نظرات (0)

دانلود برنامه MSQRD ساخت ویدیو و عکس جذاب برای اندروید

MSQRD برنامه ای بسیار جالب برای اندروید می باشد که مدتی است در بین کاربران بسیار رواج یافته و کاربرانی زیادی را به سمت خود جلب کرده است. این برنامه به کاربران قابلیت گرفتن فیلم های سلفی می دهد که بعد از گرفتن فیلم می توانید افکت هایی بسیار جالب و دیدنی و حتی شگفت انگیزی به آنها اضافه کنید. در این نرم افزار بعد از این که با حالتی بسیار زیبا اقدام به گرفتن فیلم سلفی کردید، می توانید با قرار دادن افکت هایی بسیار عالی بر روی انها، فیلم هایی بی نظیر ایجاد کنید. این نرم افزار قدرت بسیار بالایی در شناسایی بخش های مختلف صورت و حرکاتی که توسط هریک از ماهیچه های آن انجام می شود، دارد. محبوبیت عمکرد این برنامه را می توان مساوی با برنامه “دابمسش” عنوان کرد. در آخر می توانید فیلم های سلفی ساخته شده را با دوستان خودتان در مسنجرهای مختلف یا در شکبه های اجتماعی و یا از طریق ایمیل، به اشتراک بگذارید تا آنها نیز بتوانند فیلم ها را مشاهده کنند.


برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید

سجاد بازدید : 73 دوشنبه 05 بهمن 1394 نظرات (0)

دانلود برنامه Instagram 7.15.0 اینستاگرام به همراه OGInsta برای اندروید

 کسب امتیاز 4.5 از 5 در گوگل پلی

بیش از یک میلیارد دانلود در گوگل پلی

برنامه اینستاگرام به عنوان بزرگترین شبکه اجتماعی به اشتراک گذاری عکس و ویدیو کوتاه معرفی میشود که توانسته طرفداران بسیار زیادی به سمت خود جلب کند. اینستاگرام یکی از محبوبترین شبکه های اجتماعی در سراسر جهان است.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید

سجاد بازدید : 87 یکشنبه 04 مرداد 1394 نظرات (0)

دانلود برنامه Pinterest اشتراک عکس پینترست برای اندروید

برنامه Pinterest یک شبکه اجتماعی همانند اینستاگرام برای به اشتراک گذاشتن تصاویر میباشد.  این برنامه یکی از بهترین شبکه اجتماعی برای به اشتراک گذاشتن عکس میباشد همچنین میتوانید ایده وخلاقیت خود را با دوستان و آشنایان به اشتراک بگذارید.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید

سجاد بازدید : 103 پنجشنبه 01 مرداد 1394 نظرات (0)

دانلود برنامه Insta I.T Downloader دانلود عکس و فیلم از اینستاگرام برای اندروید

برنامه Insta I.T Downloader یک برنامه برای دانلود عکس و فیلم های کوتاه برنامه اینستاگرام میباشد.همان طور که میدانید در برنامه اینستاگرام امکان دانلود وجود ندارد که توسط این کار را میتوان انجام داد.


 

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید

سجاد بازدید : 112 سه شنبه 30 تیر 1394 نظرات (0)

دانلود برنامه Tango تانگو چت و تماس تصوریری رایگان برای اندروید

برنامه Tango یک مسنجر برای تماس تصویری وچت میباشد که دارای امکانات فوق العاده میباشد.توسط این برنامه با دوستان خود چت کنید تماس تصویری داشته باشید بازی انجام بدید وامکانات بینظیر دیگری که این برنامه را از دیگر مسنجرها متمایز میکند.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید

سجاد بازدید : 58 یکشنبه 28 تیر 1394 نظرات (0)

دانلود برنامه We Heart It  گالری و تصاویر برای اندروید

برنامه We Heart It یک برنامه فوق العاده است که به کمک آن قادرید روزانه کلکسیونی از بهترین عکس ها را با موضوعات متفاوت مشاهده و دریافت کنید . شما در این برنامه می‌توانید عکس‌های مورد نظرتان را آپلود کنید، تصاویر دیگران را مشاهده کرده و ذخیره کنید و یا حتی به عنوان والپیپر انتخاب کنید.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید

سجاد بازدید : 62 شنبه 27 تیر 1394 نظرات (0)

دانلود برنامه 7.2.1 Instagram اینستاگرام برای اندروید

کسب امتیاز 4.5 از 5 در گوگل پلی

با بیش از 1 میلیارد دانلود در گوگل پلی

برنامه Instagram بزرگترین شبکه اجتماعی به اشتراک گذاری تصویر و ویدیو کوتاه است که در روزهای اخیر نیز موفق به جذب طرفداران بسیار زیادی شده است.توسط این برنامه میتوانید عکس ها و ویدیوهای کوتاه خود را به اشتراک بگذارید.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید

سجاد بازدید : 57 دوشنبه 22 تیر 1394 نظرات (0)

دانلود برنامه bee talk مسنجر محبوب بی تالک برای اندروید

کسب امتیاز 4.1 از 5 در گوگل پلی

برنامه bee talk یک مسنجر با امکاناتی شبیه برنامه ویچت میباشد. توسط این برنامه با افراد نزدیک و دوستان جدید آشنا شوید. همچنین قابلیت ایجاد گروه از جمله امکانات این برنامه میباشد.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید

سجاد بازدید : 55 یکشنبه 14 تیر 1394 نظرات (0)

دانلود برنامه nimbuzz messenger مسنجر نیمباز برای اندروید

 nimbuzz یکی از محبوب ترین و قدیمیترین پیام رسان های گدجت های اندروید با بیش از 150 میلیون کاربر در سرتاسر دنیا است.توسط این برنامه به تماس رایگان ، ارسال پیام و ایجاد گروه ها بپردازید.


برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید

سجاد بازدید : 248 جمعه 05 تیر 1394 نظرات (1)

دانلود برنامه Instagram 7.0.0  اینستاگرام برای اندروید

 Instagram یکی از بهترین و یا می توانیم بگوییم  بهترین  نرم افزار برای ایجاد جلوه های جذاب و متنوع روی تصاویر و به اشتراک گذاری آن ها با دوستان بوسیله رابط اجتماعی ساده و کاربردی است . توسط نرم افزار اینستاگرام می توانید عکس‌هایی را که دارای جلوه‌های جالبی هستند را به وجود آورده و سپس آنها را با دیگر کاربران شبکه اینستاگرام به اشتراک بگذارید و همچنین قادر خواهید بود ، هر روز عکس‌های زیادی را که دیگر کاربران می‌گیرند و این افکت‌ها را روی آنها ایجاد می‌کنند نگاه کنید و لذت ببرید.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید

سجاد بازدید : 59 یکشنبه 31 خرداد 1394 نظرات (0)

دانلود برنامه  LINE Free Calls & Messages 5.2.2 لاین برای اندروید

LINE Free Calls & Messages نرم افزاری است با بیش از ۳۴ میلیون کاربر در سراسر جهان که امکانات رایگانی نظیر پیغام رسانی ، اس ام اس و حتی تماس های تلفنی را از طریق اندروید برایتان فراهم می آورد.

مسنجر لاین با قابلیت های فوق العاده ای که دارد جزو یکی از بهترین اپ های مسنجر و اجتماعی محسوب می شود و کاربران ایرانی بسیاری از لاین استفاده می کنند.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید

سجاد بازدید : 52 پنجشنبه 28 خرداد 1394 نظرات (0)

دانلود برنامه WhatsApp Messenger واتس اپ مسنجر برای اندروید

با امکان برقراری تماس صوتی

WhatsApp Messenger یکی از پرطرفدارترین مسنجر های دنیاست که جدیدترین نسخه اندرویدی آن خدمت شما معرفی می شود .  توسط این کلاینت می توانید با کاربران تمام گوشی ها و تمام سیستم عامل ها که امکان استفاده و نصب واتس آپ اندروید را دارند به گفتگو بپردازید. ویژگی خاص  واتس آپ اندروید  را می توان در این مورد دانست که در این مسنجر شما نیاز به ساختن هیچ گونه آیدیتی  ندارید و  مستقیما می توانید با طرفتان به گفتگو بپردازید.

این نرم افزار به مدت یک سال به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می گیرد و بعد از آن باید اشتراک سالانه آن با قیمت 99 سنت خریداری شود.


برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 130
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 13
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 40
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 52
  • باردید دیروز : 14
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 214
  • بازدید ماه : 214
  • بازدید سال : 3,123
  • بازدید کلی : 27,011
  • کدهای اختصاصی